پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 307
نویسنده : محمدرضا آذری

لحظاتی پیش انجام شد

دیدار گروه های جهادی و اهالی رسانه از خانواده شهید ذوالعلی

خبرگزاری بسیج: تعدادی از گروه های جهادی و اهالی رسانه لحظاتی پیش با خانواده شهید امیر حسام ذوالعلی، از شهدای فتنه ۸۸ دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار جهاد و مقاومت بسیج،جمعی از خبرنگاران و دانشجویان جهادی در برنامه دیدار ماهانه با خانوادهٔ معظم شهدا، امروز عصر با خانواده شهید "امیرحسام ذولعلی" شهید فتنه سال ۸۸ دیدار کردند.
"عباس ذولعلی" پدر شهید امیرحسام ذولعلی  که خود از جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس بود در جمع خبرنگاران با ذکر خاطراتی از فرزند شهیدش، گفت: حسام از‌‌ همان دوران کودکی از لحاظ قوت بدنی بسیار قوی بود و علاوه بر این در مسایل اعتقادی به شدت پیگیر بود.
وی افزود: پسرم وقتی بزرگ‌تر شد در رشته‌های رزمی فعالیت ‌کرد. در دوران راهنمایی علاقهٔ زیادی به مساله ولایت فقیه داشت و من هم کتاب‌هایی در این رابطه به او دادم. در دوران دبیرستان مسائل دینی و ولایت فقیه را به خوبی می‌دانست و معلم‌های‌ش معتقد بودند، وی مسائل دینی را نسبت به بچه‌های دیگر بیشتر می‌داند.
پدر این شهید فتنه سال ۸۸ خاطرنشان کرد: در دوران دبیرستان حسام در بسیج مدرسه و مسجد بسیار فعال بود و پس از اتمام مقطع متوسطه در بخش امنیت پرواز سپاه استخدام شد.
عباس ذولعلی تصریح کرد: حسام نذرهای جالبی می‌کرد به طور مثال نذر می‌کرد کارهای خواهر و برادرش را انجام دهد.

این جانباز دفاع مقدس در رابطه با لحظات شهادت فرزندش گفت: "حسام" سه بار از کما بیرون آمد و هر بار ذکر "یا حسین و یا زهرا" را روی لب می آورد و بار آخر این اذکار را چنان بلند به زبان آورد که تمام پزشکان بیمارستان را منقلب کرد و اشک از چشمانشان جاری شد.

شهید امیر حسام ذوالعلی در تاریخ دهم دی ماه سال 88 توسط منافقان در تهران مورد حمله واقع شد و بعد جراحات بسیار در بیمارستان رسول اکرم (ص) و در حالی که روز های ابتدایی 24 سالگی را طی می کرد به درجه رفیع شهادت نایل شد.



:: موضوعات مرتبط: , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: